Breng jij je vrije tijd graag door in De Panne? Met stip aanwezig op de activiteiten en evenementen van Visit De Panne? Misschien organiseer je zelf graag activiteiten? Of pik jij liever een tentoonstelling mee? De kans is groot dat deze collega’s jou op weg helpen. Ook de lokale handelaars vinden ondersteuning bij dit team dat alles in het werk stelt om van De Panne een bloeiende en ondernemende gemeente te maken.
Toerist in eigen gemeente
‘Good vibes’ en ‘happy moments’ zijn troef in De Panne! Maar liefst zes medewerkers zijn actief bij het evenementenloket. Zij organiseren het hele jaar door events, maar ondersteunen ook particulieren en verenigingen. Ondertussen kan je ook terecht bij het digitaal evenementenloket. Je kan jouw evenement in 1 muisklik aanvragen: van locatie tot vergunning en materiaal. Een overzicht van de geldende regelgeving krijg je er netjes bij geserveerd. Het digitale dossier laat je toe om op een makkelijke manier alles op te volgen. Krijg je er geen genoeg van dan kan je straatfeestpakketten, een fuifkoffer of een huise Fuiftante inschakelen!
Een tekort in het toeristische aanbod opgemerkt? Dan moet je bij productontwikkeling zijn. 1 medewerker is hier actief mee bezig. Het ‘wandelen-op-wieltjes-pad’ is bijvoorbeeld een recente realisatie. En wie vragen heeft over dit rijke aanbod kan natuurlijk terecht aan onze toeristische balie waar twee medewerkers je van de nodige info voorzien.
Onlangs kreeg ik de kans om mij in te werken op het aspect productontwikkeling. Dit is voor mij een mooie nieuwe uitdaging. Toch blijf ik betrokken bij de evenementen. Zo is de champagnewandeling een event dat mij nauw aan het hart ligt.
Katrien Caeyzeele, medewerker productontwikkeling
De positieve sfeer binnen het team maakt het leuk samenwerken. Ik koos voor het lokaal bestuur om te kunnen groeien als persoon. Deze job biedt mij een mooie nieuwe uitdaging.
Marie Loose, medewerker Toerisme
Voor cultuurfanaten
Ons gelukkigste hoekje heeft ook heel wat te bieden op gebied van kunst en geschiedenis. Daarom zet team De Panne drie medewerkers in op cultuur en erfgoed. Niet alleen kun je regelmatig interessante tentoonstellingen bezoeken, je kan ook proeven van de rijke geschiedenis die nog zichtbaar aanwezig is in de straten. Je vindt
er ook hedendaagse kunst die verbeeldt, vertelt en verwondert. En dan hebben we ook nog heel wat culturele evenementen voor jou in petto. Met ‘Reveil’ op 1 november ambieert het bestuur in 2023 zelfs de titel van troosthoofdstad van Reveil Vlaanderen.
Erfgoed is zo’n boeiend en breed werkgebied. Daarnaast heb ik veel contacten met de klant, de vrijwilligers en wijkwerkers. Dit maakt dat ik elke dag met plezier ga werken.
Karine Veranneman, medewerker Cultuur
Lokale handel ten top!
Op zoek naar een leuk geschenk? Dan hebben we nu de digitale cadeaubon voor jou in de aanbieding. De bonnen kunnen gebruikt worden bij de deelnemende handelszaken van De Panne. Een mooi initiatief ter ondersteuning van de lokale economie! De medewerkers organiseren ook regelmatig netwerkevents voor de lokale handelaars, die steeds bij één van onze medewerkers terecht kunnen met vragen. Ook startende ondernemers zijn meer dan welkom voor een babbeltje, info, advies …
De variatie maakt mijn job zo leuk. Enerzijds heb ik de verplichte administratieve taken, anderzijds ligt de weg open naar tal van projecten. Er zijn nog veel kansen en opportuniteiten op gebied van lokale economie
Marie Haelterman, deskundige Lokale Economie
Team De Panne, dat zijn 300 medewerkers die 365 dagen per jaar met veel werkgoesting klaar staan voor de inwoners en bezoekers van De Panne. We zijn trots op ons team en zetten hen graag in de spotlights.
Een initiatief van Team HR