Een dag om niet te vergeten!
Samen met inwoners, mantelzorgers, familieleden en zorgpartners maakten we eerder deze week dementie bespreekbaar. Met humor, muziek, herkenning en open gesprekken brachten we het thema dichterbij.
Bedankt aan iedereen die erbij was, die luisterde en/of iets deelde. Jullie maken mee het verschil in onze weg naar een dementievriendelijke gemeente. 🙏