Het Sintfeest in De Panne?
Dat is samen zingen, dansen, springen en lachen … en gelukkig zijn er geen stoute kinderen te zien! 🎶🎉 Het was een dag vol plezier voor jong en minder jong, met de Sint en zijn vrolijke Pieten.
Wil je de gezellige momenten opnieuw beleven? 📸
Alle foto’s van het feest vind je hier!
Bedankt aan alle lieve kindjes (en ouders) die er een onvergetelijke middag van maakten! 💛
- Over de Panne
- Vrije tijd
- Burgerzaken
- Kinderopvang
- Welzijn
- Milieu
- Mobiliteit & openbare werken
- Omgeving, bouwen & verbouwen
- Wonen
- Veiligheid & preventie
- Ondernemershoek
- Home
- Nieuws
- Afspraak maken
- Digitaal loket
- Openingsuren teams & diensten
- Tweedeverblijf of vakantieverblijf? Welkom!
- Welkom nieuwe inwoners!
- Alle zaken op een rijtje
- Coronavirus
- Accueil
- Metaaldetectie
- Home