De Barkenlaan, Toeristenlaan en het Jeanne d’Arcplein werden vrijdag 21/02 officieel ingehuldigd! Met speeches, een lintje knippen en een gezellige receptie in hotel Cajou vierden inwoners, medewerkers en partners deze mijlpaal. 👏
Dankzij de herinrichting is deze buurt niet alleen duurzamer, maar ook aangenamer voor iedereen. 💚